Gönderen Konu: Bir ilk daha... Handycam ile 35mm kalitesine ulaşmak ! *Mutlaka Okuyun*  (Okunma sayısı 5224 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gencoo

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
  • Kısa çek uzun olsun, uzun çek kısaltırız...
Arkadaşlar, detaylı bütün bilgileri aşşağıdaki sitelerden edinebilirsin. İşin güzel yanı bu aparatı üretenlerde, sitede Türk... Aparatın fiyatı ve aparatla çekilmiş örnek videoları sitede bulabilirsiniz. Bence mütiş birşey çünkü hem fiyatı çok uygun, hem bir çok kamera ile uyumlu hemde kalitesi mükemmel. Bence bir girip inceleyelin.

Arda hocam hiç değilse okula şunlardan birtane aldırsak hiç fena olmaz  :)

Buyrun siteler;

http://www.handy35.com/  -----> Ana site

http://www.vimeo.com/handy35 -----> Örnek videolar

http://kkymn.com/handystore/index.php?main_page=product_info&cPath=40&products_id=85 ----> Online alışveriş sitesi, fiyatlarda burada doğal olarak..


Melih Onur Ekinci

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Hocam Deli Bir Cihaz Bu Daha 2 Gün Önce Sohbetini Yaptık Prodüksyon ve Ajanstaki Arkadaşlarla Maddi Durumları Gözden Geçirip Bireysel "Silahlanma" olayına girmeliyiz galiba  :) herşeyi (her zaman olduğu gibi) "Vakıf" tan beklememek lazım  =)

P.s. :
1-"Silahlanma", "Vakıf" konusunda anlam kargaşası yaşayan arkadaşlar özelden ulaşın   ;)
2- Genco komedi çekelim lan =)

gencoo

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
  • Kısa çek uzun olsun, uzun çek kısaltırız...
     Hocam şaşırmadım zaten kameramı handy35 mi demelerine, neyse... Ben şahsen almak istiyorum ama kafamda birkaç soru var. Siteyi çok ayrıntılı inceleyemedim. İyice bilgi edindikten sonra FİYAT/PERFORMANS lideri bir kamera ve handy35 alabilirim... Hatta bu seneki kısa filmimi bununla çekersem dehşet verici olabilir. Birde z1 için uyumlu olanı varmı yada bu direk oluyormu onu merak ettim..
     Onur'um çekelim çekmesinede ben şahsen bukadar güzel sinematografi yakalayabileceğim bir aygıt alırsam onu komedide kullanmam :) Handy35'i çıkartır öyle çekeriz :)

volkanalkan

  • Newbie
  • *
  • İleti: 48
    • volkanalkan.info
Ortaklaşa bir tane alalım ben girişirim bu işe... lakin önce bir test etmekte yarar var, ee madem bir tanıdık olma durumu var.. bence bu konuyu bir düşünelim :)

Melih Onur Ekinci

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
     Hocam şaşırmadım zaten kameramı handy35 mi demelerine, neyse... Ben şahsen almak istiyorum ama kafamda birkaç soru var. Siteyi çok ayrıntılı inceleyemedim. İyice bilgi edindikten sonra FİYAT/PERFORMANS lideri bir kamera ve handy35 alabilirim... Hatta bu seneki kısa filmimi bununla çekersem dehşet verici olabilir. Birde z1 için uyumlu olanı varmı yada bu direk oluyormu onu merak ettim..
     Onur'um çekelim çekmesinede ben şahsen bukadar güzel sinematografi yakalayabileceğim bir aygıt alırsam onu komedide kullanmam :) Handy35'i çıkartır öyle çekeriz :)

Zaten handy 35siz bir komedi tasarlamıştım bende =)

Arda

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • İleti: 84
Birde z1 için uyumlu olanı varmı yada bu direk oluyormu onu merak ettim..

hem ön hem arka bayoneti değiştiği için sanırım tüm kameralara uygun hale getirebiliniyor. Mm seçimleri falan var aksesuar olarak almak gerekiyor.

Kadir'in aleti size vererek demo yapmanıza izin vereceğini pek sanmıyorum :) Belki gidip görüşürseniz gösterebilir o ayrı, meraklı bir adam sonuçta.

iş handy35 ile bitse iyi, ona bir de sağlam lens seti almak gerek. Neyse almak isteyen olursa haberim olsun. Belki ben de alırım.

volkanalkan

  • Newbie
  • *
  • İleti: 48
    • volkanalkan.info
Handy35 kredisi diye bir kredi seçeneği var mı? :D hahaha